Ny pers.!

For meg så er dette bare helt utrolig! :-D Jeg har klart å jogge 1 km idag! :-D Det er en veldig kort avstand for de fleste, men for meg - jeg har aldri jogget så langt før, ikke da jeg gikk på skolen engang! :-)) Jeg ser veldig mange andre som trener jogger eeeeenda lengre enn det jeg gjorde idag, kjempebra at de klarer det! Og folk som løper maraton... Puh! At de orker! :-D

Jeg har småjogget og telt lyktestolper på intervallrundene mine. Har klart en og en lyktestolpe til. :) Idag bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle trene opp-og-ned i bakken men bare jogge videre og se hvordan det gikk. Og det gikk bra. :) Dette er en personlig seier for meg, så:

HEIA MEG! :-))




Jeg må ha musikk på øret når jeg er ute og trener, går gjerne i takt med musikken. :-) Dagens snap var ikke helt vellykket da musikken ikke kom tydelig nok med. :-))

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar