Favorittreningsbuksa :)

Hei,
Det er mange som blogger om treningstøy og det popper opp den ene nettbutikken etter den andre som selger slikt. :) Men, de fleste slike bloggere er allerede godt trente... :D For oss mindre trente og med litt for mye å bære på så tenkte jeg skulle skryte litt av treningsbuksene jeg har, de er av samme merke: Carite Sport. Foreløpig liker jeg ikke ettersittende tights pga. vonde cellulitter bak på lårene. Hvis jeg går ned i vekt og de blir mindre kan det være jeg investerer i tights. :)

Jeg har 2 slike bukser, en som er 3/4 lang og en helt lang. De er i 2-veis stretch *jippi* og med snøring og strikk i livet og en en liten snor nederst på bena. Det er lommer - passer til stor mobil. ;) Pustende stoff og det blir ikke ettersittende under svetting. De er nordiske i størrelsene og jeg har hatt mine i mange år da de har passet meg i flere kiloklasser for å si det slik. ;) Fordi jeg har hatt disse i flere år så er min erfaring at de er av veldig god kvalitet. Alle sømmer har holdt og man ser ikke noen slitasje på heller - derav min anbefaling. :)

Dette er overhodet ikke noe sponset innlegg, jeg er en helt vanlig blogger. :)


2 kommentarer:

  1. Folk må sjølvsagt få lov å gå i kva dei vil (enten det er bukse eller tights) men det er noko med å hoppe opp i tightsen enten det er som kosebukse heime eller på trening. Eg elsker treningsbukser og kunne bodd i det, men tights er litt meir praktisk til sitt bruk.

    No veit eg ikkje kor stor du er, men eg vil anbefale deg å ikkje slå tights heilt frå deg. Om ein finn den rette kan eg love deg at du kjem til å bli overaska. Og om du finn den rette er ikkje cellulitter noko problem. Om du prøver å trøkke kroppen ned i den klassiske 2XU tightsen, i ein størrelse eller to for liten så er det ikkje rart ein blir skremt :) Men leiter ein litt lenger treng ein ikkje å se dårleg ut ;)

    Sjølv har eg forelska meg nokon av tightsene frå Reebok. Dei omfavner valkene på ein god måte og stoffet er sånn at ein gjemmer "ugjevnheter". Dessutan finnes dei i masse fine (og distraherende, om du vil ha det) mønster!

    Ellers er eg veldig glad i Carite eg og. God kvalitet til lav pris slår sjelden feil :)

    (Og tru det eller ei, eg er ikkje sponsa eg heller :P )

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar og tips om Reebok. :)

      Slett