Min vei mot lavere vekt og sterkere kropp med vesentlig bedre kondis. :)

Etter alt for mange år uten trening skjerpet jeg meg forrige måned og kom meg ut og over dørstokken. :-)


Mine mål:
Jeg vil veie mindre fordi det er bra for helsa, jeg vil bli sterkere i kroppen fordi det er bra for helsa, jeg vil ha bedre kondis fordi det er bra for helsa! :) Jeg skal ned minst 10 kg til, har til nå gått ned ca. 10 kg siden forrige sommer. :)


Har lett rundt på nettet etter norske blogger med andre trimdamer, har ikke funnet så mange. Men, det finnes mange unge trimjenter som løper, sykler, trener fitness, styrke oa. ;-) Jeg har derfor opprettet denne bloggen så jeg kan holde oversikt over min egen fremgang, og kanskje - bare kanskje, kan denne bloggen få minst en annen godt voksen dame til å komme seg over dørstokken og overkomme den berømte dørstokkmila! :)


Og siden jeg nå har opprettet en trimblogg i tillegg til hobbybloggen min - oj, oj... nå må jeg jo over dørstokken jevnlig! :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar